środa, 19 października 2011

Przywracanie menu pulpitu LXDE w miejsce menu Openbox.

Standardowo klikając prawy przycisk myszy na pulpicie pojawi nam się okno "Preferencje pulpitu" w którym możemy zmienić tapetę i czcionkę pod ikonami. Znajduje się też zakładka "Zaawansowane" w której można uaktywnić "Wyświetlanie menu menedżera okien po kliknięciu w pulpit". Po zaznaczeniu opcji pod prawym przyciskiem myszy menu zmieni się właśnie na menu Openboxa. Co zrobić gdy chcemy powrócić do pierwotnych ustawień?

Wystarczy wpisać w terminalu:

pcmanfm --desktop-pref

i odhaczyć uprzednio zaznaczoną opcje.


3 komentarze:

  1. O.K. - Super! Dzięki, teraz już wiem. I wiem też już przy okazji, że pcmanfm spełnia również funkcje nautilusa. A ja myślałem, że to tylko przeglądarka plików, a nie micro-nautilus. Wcześniej szukałem tu: http://lubuntu.pl/2011/02/kompleksowa-zmiana-wygladu/comment-page-1/#comment-490, pytałem się tam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki też miałem ten problem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za rozwiązanie tej zagadki !! :)

    OdpowiedzUsuń